ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ

VIRTUAL REALITY

Στο διαδύκτιο σε βρήκα ν’αρμενίζεις
Ζητώντας νόημα να δώσεις κι’ορισμό
Στο νήμα του καιρού που δεν ορίζεις
Δοσμένη πάλι σ’εναν ψεύτικο οργασμό

Ελα με ακούς ήταν οι πρώτες μου οι λέξεις
Ειναι μεσάνυχτα και κατι  τώρα εδώ
Απόψε ποιό όνομα για πές μου θα διαλέξεις
Νεφέλη τάχα, Ασπασία, ή Μαριγώ

Στη Σαλονίκη πια δεν βγαίνει το φεγγάρι
Τα άδεια κανάλια η ζωή σου σαν μετρά
Η Αφροδίτη παρεμβάλλεται στον Αρη
Μα εγώ το σήμα σου το παίρνω δυνατά

Στο πληκτρολόγειο σου γράφεις το όνομα σου
Και στην οθόνη μου διαγράφεται η καρδια σου
Με άδεια δάχτυλα το πλήκτρα του χαϊδεύεις
Και της αφής σου τα προνόμια γυρεύεις

Μπερδέψαν οι πλανήτες τις τροχιές μας
Και κόψαν την εικόνα σου στο χρόνο
Ασθενικό το φως στις κάμαρές μας
Μα έχει πανσέληνο αγάπη μου στον Κρόνο

Σ’ένα chat room συμπυκνωμένη η ζωή μας
Μια προσομοίωση αισθήσεων κι’αυτή
Νέοι αλγόρυθμοι θα πάρουν την ψυχή μας
Σε άλλα προγράμματα θε να προσδιορισθεί

Ελα μ’ακούς ήταν οι πρώτες σου οι λέξεις
Χάνω τον ήχο και η εικόνα σου θολή
Πες μου ποιό όνομα απόψε θα διαλέξεις
Εχθές να ξέρεις πως μου έλειψες πολύ

No comments:

Post a Comment